Nejčastěji kladené dotazy

Nenašel jsem ve FAQ svoji otázku, co s tím?

Napište nám na e-mail info@proutenysvetricany.cz. Dotaz zodpovíme a pokud by mohl zajímat i ostatní naše zákazníky, zařadíme ho také do Často kladených otázek.

Je možné upravit moji objednávku po jejím odeslání?

Možné to není, nejlepší je tuto situaci řešit okamžitým zavoláním na kontaktní telefonní číslo, které máme v hlavičce i patičce webu nebo v sekci Kontakt.  

Můžu si objednané zboží vyzvednout osobně, případně kde?

Ano, můžete si při nákupu zvolit způsob dopravy - Osobní Odběr - Říčany, Černokostelecká. Jakmile odešlete objednávku, tak si další pracovní den pro ni můžete přijít. Platit na prodejně budete moci pouze hotově.  

Jakou máte otevírací dobu v kamenné prodejně?

Nejaktuálnější otevírací doba naší kamenné prodejny je vždy uvedená v sekci Kontakt na našem eshopu. Otevřeno máme vždy jen ve všední dny. 

Jaký je stav mojí objednávky?

Objednávky posíláme spravidla do 2 pracovních dnů od jejich přijetí. Stav Vaší objednávky zjistíte v uživatelském profilu Můj účet po přihlášení pod vašim emailem a heslem v sekci Historie objednávek.

Když si něco objednám, kdy mi to dorazí domů?

Objednané zboží, u nějž uvádíme "Skladem" zasíláme většinou obratem, nejpozději do 2 pracovních dní. Při objednávce si máte možnost zvolit způsob dopravy a pokud chcete mít zboží co nejrychleji doma, doporučujeme vybrat možnost - PPL kurýr.